Madeira 2025 - Tag 1
Calhau da Lapa
Quinta Pedagógica dos Prazeres
Miradauro Ponta da Ladeira
Nach der Anreise Odyssee gestern, musste ich heute vormittag alles organisatorisch und einkaufstechnisch lösen, dann gingen sich aber noch 3 für mich neue Orte aus 😊
Guter, heißer erster Tag auf der Insel 😊
Hoi zäme
Bin vom 15.6 - 20.06 auf Ibiza.
Vielleicht ist jemand auch in diesem Zeitraum dort🙂oder hat einen guten Tipp was man unbedingt sehen muss.
FERIEN JUNI, JULI oder AUGUST 2025 AM SEE IM TESSIN/SCHWEIZ ODER AUF DER ITALIENISCHEN SEITE/GRENZE ☀️🌴😎
Hoi mitenand
Weli unkomplizierte Fraue vo 40gi bis 62.gi (ca. 4-6 Pers.) händ Ziet und luscht mit mir ä cooli Wuche i dä Schwiez im Tessin oder zur Gränze Italie usw. ime grosse Feriehuus mit Pool/Whirlpool i dä Nöchi vom oder am See z’verbringe; schnällentschlosse ab Ändi Juni bis ca. 5.07.2025, 5.-12.07.2025 usw. oder im August 2025
und evt. grad no min Geburi Afangs Juli zfiere😀🎉,
je nach Verfüegbarkeit, Budget und Wätter (han scho paar Hüser usegooglet, die günstige Agebot sind schnäll usbuecht!)?!
Eifach im Pool und See relaexe und zäme gmüetlich ässe; früehstücke, grilliere.., pläuderle, lache, au mal öppis unternäh am Tag (zBsp. an Usflug an Märt über dGränze/Italiesiete, ä Schiffahrt oder go lädele, dUmgäbig erkunde, flaniere, anen schöne Strand oder evt. Stadt-Event), eifach ohni Stress und am Abig zBsp. je nach luscht go ässe und ine Bar und/oder au mal go tanze, chli „Party“ mache für die wo luscht händ, ganz ungezwunge..😉
Alles wieteri gern per PN, ich freu mich uf eu!🙃🙂
bis hoffentlich bald.. Daniela🤓
Das ist der öffentliche Strand, nach der Hunde Zone
Hallo zusammen
Ist jemand nächste Woche (16.-19.6.) in Valencia 🇪🇸 unterwegs? Lust auf einen gemeinsamen Ausflug, Drink oder Essen am Abend? Würde mich freuen auf eine (oder auch zwei 😉) aufgestellte Begleitung +/- in meinem Alter zu treffen. Melde Dich bitte per PN…bis bald🤗.
Liebe Snezi, cool.. schreib mir bitte eine Nachricht, ich kann dir nicht schreiben. Melde mich morgen bei dir.. Liebe Grüsse🤗, Daniela