Ich würde gerne im Schwimmparadies regelmäßig schwimmen gehen, habe aber Schwierigkeiten mich alleine zu motivieren.
Vielleicht mag sich jemand anschließen?
Ich würde gerne heute schon anfangen. :-)
Liebe Grüße
Susi
✨ Inner Flow Abend – 26. September ✨
Ein Abend zum Ankommen, Auftanken und dich-selbst-wieder-spüren.
Mit Reiki, Meditation und liebevoller Begleitung öffne ich dir einen Raum voller Ruhe, Tiefe und Herzenergie.
Beim letzten Inner Flow Abend durfte ich erleben, wie kraftvoll es ist, gemeinsam in die Stille und ins Fühlen einzutauchen. Ein unvergesslicher Abend – und genau das möchte ich dir auch diesmal schenken.
🤍 Schenke dir Zeit nur für dich.
🤍 Lasse los, was dich schwer macht.
🤍 Spüre, wie dein Licht wieder heller strahlt.
Die Plätze sind bewusst klein gehalten – damit Tiefe entstehen kann.
✨ Ich freue mich auf dich.
Carmen
👉 Anmeldung über meine Website:
www.carmenberwert.com/shop/inner-flow-abend
Hellow bi nöie da inne und ha dänkt das ig es mau versueche bi 32 jahr aut und chume us biel kt bärn und ja ig bi uf suechi nach coole lüüt wo offe sie und ig gärn mi fründeschreis erwitere wett und jaa am beschte usem ruum Kt bärn und solothurn und am beschte ou so i mim auter ume aber es darf ou gärn jünger oder ou euter si aber faus du vo nöime anders wärsch wär es ou kes problem da ig säuber ou mini fründe ha wo us andere kantön chöme mir ishs extrem wichtig das mir die gliche inträsse hei da ig öpper bi wo nid gärn deheim blibt am weekend da ig sehr gärn i usgang go shishabar mau go ässe oder ou nur öpis go trinke kino bar‘s club daydance kozärte festivals da ig meh öpper bi wo extrovertiert ish aus introvertiert und ig gar nid gärn ha so langwillig sache wie nur deheim umechille ja nid unter lüüt use go usw und was mir ou wichtig ish das mir üs regelmässig düe mäude und me sich ou regelmässig duet träffe wü ig wett keini fründschafte wo nur über das ewige hin und här geschribe stattfindet da ig leider ging öppe die schlächti erfahrige gmacht ha das me sech immer gmäudet het und me immer öppe die gfragt het für öpis zäme mache und denn immer wieder so antworte zrügg chöme wie ja mues spontan luege ja mues luege oder nei ig darf nid i usgang go wü mi fründ das nid wett oder ig mues früech gnue deheim sie wäg mim fründ oder me duet sech nid emau vo sich us mäude oder wenn’s dumm usechunnt denn wird me ignoriert und sogar blockiert und für mi ish das erlech gseit extrem müehsam…. Mit so Mönsche Drum ish es mir ou wichtig das me diräkt ish und es ou duet kommunziere das es für eim nid passt statt settigi spieli abziehe wü für sone chindergarte hani ächt keini närve ✌🏻
Hallo zusammen,
Ich bin Hobbyfotograf, und würde gerne meine Fähigkeiten in der Peoplefotografie ausbilden. 🙃
Wenn jemand Lust auf ein Shooting hat, würde ich mich freuen. 🙂
Silvester 25/26
Hey, habt ihr Lust dieses Jahr an einer (optional) verschneiten Hütte zu verabschieden? Natürlich mit selbst Kochen ( gemeinsam bzw. gegenseitig), spielen ( Brettspiele, Machtspiele lassen wir vll aus), Musik hören ( machen, wer kann), tanzen, Schneeballschlachten (aaa, Schnee, immer noch optional)…..vermutlich zu spät, eine Hütte für den Jahreswechsel zu finden….aber fragen musste ich euch trotzdem -)
Schöne Idee! Habe zu Silvester auch noch nix vor 😊 wäre allerdings in Begleitung meines süßen Hundes und daher für uns nur ohne direktem Feuerwerk möglich 😅
Wer hat am Samstag Zeit mich zum PUR and Friendskonzert in der Arena auf Schalke zu begleiten? Habe eine Karte über.
Dann bitte eine PN an mich.
Am Samstag, 06.09.2025 treffen wir uns wieder um 9:00 Uhr in der Bäckerei Fischhold (Münchner Str. 86, 84359 Simbach am Inn).
Wie gehabt: |ede*r ist für sich selbst zuständig, wer Zeit und Lust hat kommt einfach vorbei.
Ende offen- Hauptsache, es wird wieder schön. Wer kommt, der kommt... Zusage ist kein Muss.
Am Donnerstag beginnt wieder das kleine, aber feine Weinfest in Darmstadt 🍷🍇
Kommt vorbei und bringt gute Laune & Durst mit 😅🤗
Was sieht man da?