Au das Jahr wieder isch d Rimini Bar es Muss… ☀️😎🌅 somit isch es Ziit, zum dete en schöne Abig z verbringe. Mit feine Drinks und dem spezielle Ambiente. Für die wo ässe wänd, es git feini Pizzas.
ich freu mich, mit Eu en lustige und coole Abig z verbringe! 🥳🙌🥂🍸😎
Achtung: Dä Alass findet nur bi schönem Wätter statt!